Visst skiter jag i dej,men inte i mig

Hej på er,jag sitter och tjockar chips och cola i Majas säng med hennes braiga iphone bredvid mig och väntar på att Isac ska skriva.Ja min sten har lagt av så går inte att sms,så lånar Maja nu för tiden men hur ska jag göra framöver?Eftersom Linnea sover hos mig imorn så tar jag nog hennes mobil? Ja jag måste ju! Men jag och Maja vaknade ungefär runt halv 1 i morse,fixade oss lite och drog ner till NLC med dom bästa som vanligt.Men bästa Hedemora vann iallafall,min släkting i mål,stolt tjej :') Men sen vidare hem till mig och kötta tacos med the family och sen till Maja,sover här inatt igen,så msyigt här! Men skriver imorn för ska upp och titta film senare och sen sover vi nog,ha en bra kväll hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0