Every peace of my heart

Hel bra skoldag,och började genast känna mig friskare när man träffar alla goa människor.Dessutom var Anton i skolan,stackarn som knappt kan gå,hoppas lillkillen kommer tillbax snart! Men Maja drog med mig hem efter skolan,tog 3:an så gick betydligt snabbare hem,skönt de! Men Maja gjorde bort sig på bussen totalt,skämms över att ses med hon ibland :S Käkade pizza med bruden och sen drog vi ner till k-u mötet,satt för de mesta och spela på älskade iphone.Så när de var klart så fick jag fråga pappa en massa saker,kunde lika gjärna stannat hemma ;) Sen drog jag och pappa iväg till farmor och farfar och träffa träffa dom en liten stund.Så nu har man varit hemma ett tag.Grattat mamma,packat och pluggat så allt sitter stenhårt.Så är toppen nöjd och på ett super humör! Så sitter och pratar med min älskade i telefonen nu.Men drar ju iväg till nått öde place imorn klockan halv 7 med k-u folket.Ingen teckning så kan inte ens mobilblogga.Är ju hemma på söndag nån gång,så uppdaterar då.Men kameran åker med så hoppas på mycket bilder.Så kan vara de sista inlägget nu,buhu..Men nu tänkte jag kika igenom tyska glosorna och stoppa mamma att äta upp alla kakorna.
Ha en toppen helg nu!


Kommentarer
Postat av: HANNA AVELIN

amengud så söt!

jag älskar dig my!♥

vi MÅSTE hitta på något någon dag!

hahahahah jag har lust att lägga upp alla kort som vi tig till stockholm men jag ska nog låta bli;)

jag grät som bara den av garv är jag kolla på dom en kväll, såna underbara minnen!♥

du är en person jag aldrig glömmer!!

ha de bäst vännen♥♥♥

2012-01-28 @ 14:32:10
URL: http://hannnasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0