Glad you came!

Har inget att skriva men gört ändå.Har haft skit ont i halsen så man kan ju säga att jag kämpat mig igenom dagen.Men har varit ganska okej ändå.Biologin kunde ju inte bli bättre,Jocke<3333 Men min hals årkar inte med att träna idag,inte jag häller.så blir att plugga istället.Hemkunskaps prov på fredag,hur svårt som helst är de! Jag som inte ens kan koka vatten utan att bränna de,men Max oxh Hampus skulle hjälpa mig,snälla kompisar.Sen har vi ju tyska och fysiken som alla andra gjort förutom mig,åhh fattar ingenting av de!! Alla andra har blivit godkända,pinsamt att bli den ända underkända :S Men nu tänkte jag sörja mina läx problem i en stor glass burk.Imorn drar jag iallafall ner på stan med Maja,blir att boka spa,hårfärgning och fixa present till mammis.Men nu ska jag nörda argarg musik,puss!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Just nu har jag dragit igång veckans blogg!

Kika in och anmäl dig, vetja! :)

2012-01-23 @ 20:27:48
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0