Morgon humor!

Värkar visst som alla tar en lugn helg osåvidare,nejnej så blir de inte för mig! Jag är busig redan så här pass på morgonen,har studsat runt i linne och trosor och sjungt massor av töntiga låter,tagit massa äckligt fula kort som hälften bara var på mina fula ögon när jag försöker göra dom vindögda,ja sånnt good stuff får vi se om jag lägger ut,rättare sagt vågar ;) Men blir väll snart att tvinga min kropp att sova efetrsom jag vet att jag kommer vara så grinig ananrs.Ohc den sidan vill ingen se kan jag lova er! Så de här får bli ett långt godnatt inlägg,alltså de sista inlägget för idag.Jo vi får ju se om jag bloggar imorn,men tvivlar på de..om ni ahr tur så mobilbloggar jag,men de är inte samma sak så ja.Men nu ska jag dricka vatten,borsta gaddarna,ladda kameran och göra mig klar för dejten med min kudde,vi hörs när vi hörs hörrni,godnatt!
FINGRAR<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0