Love killer

Vaknade runt 8 av Isac´s sms men somnade om och sov fram tills 12,helt yr.Men har druckit massor av vatten så är hyffsat bättre men svettas otroligt så ska ta mig en dusch så fort jag tycker jag har tid.Men har fixa till lite saker med bloggen,ska fortsätta med de senare.Men nu sitter jag och kikar på en kärleks film,så himla gullig! Känner mig jätte töntig när jag kikar på sånna men otroligt bra är dom måste jag säga! Maja försökte ringa och pigga upp mig också,men de funkade inte så hon la på efter nåra minuter,mycket till tålamod har hon ;) Men nu ska jag ta mig lite oboý och kika vidare,hoppas ni har en toppendag iallafall.

Blir att färga tillbax håret till så ljust igen!


Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: Ska göra ett inlägg om det!

2012-01-12 @ 16:35:52
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Lisa

fin blogg, kolla gärna in min! :)

2012-01-12 @ 17:57:11
URL: http://lisasbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0