Utan ett liv...

Tio saker du vill göra innan du dör:
1-Få leva livet lyckligt innan döden
2-Resa utamlands med vänner/pojkvän
3-Ha de jobb jag alltid velat
4-Vara med att någon friar till mig
5-Bli en bra förälder
6-Kyssa någon under en mistel
7-Kyssa någon på 12 slaget vid nyår
8-Gjort en egen depp låt
9-Få höra någon sjunga en kärleks låt till mig
10-skaffa en navelpercing
9 saker om dig själv
1-Ja bara älskar filmer och depplåtar!
2-Jag ser nog inte allt jag har,utan istället skyller jag på saker och tjurar,dåligt beteénde!
3-Jag älskar min kille,han är mer en än del av mig,han är hela jag,de är han som alltid får fram de lilla leéndet på mina läppar och förgyller mina dagar♥
4-Jag är en ren dagdrömmare
5-Mina vänner skrattar och hånar mig över mitt fula leénde som kommer upp när jag skrattar,bryr mig inte,alltid bra att roa folk.
6-Jag blir lycklig över att se handikappade/störda som skrattar,de får mig att förstå att jag har de så sjukt mycket bättre men är ändå tjurig över småsaker.När jag var liten sa jag till min mamma att jag ville vara som dom,vill de än idag.
7-Jag älskar att sortera saker och gillar att städa när jag väl är igång,udda!
8-Jag är livrädd för småkryp,ushh svimmar!
9-Jag unnar mig gjärna nya saker så fort jag får pengar :$
8 sätt att vinna ditt hjärta
1-
Se hyffsad ut,vem är intresserad av någon som ser ut att hittas på en soptipp?
2-snäll,omtänksam och finnas där i alla lägen.
3-Inte skämmas över en,utan vara stolt över de man har.
4-Kunna få mig att skratta,humor.
5-inte bli sur över små saker(jag jobbar på de)
6-Ha ett fint leénde,våga visa hur lycklig man är med henne
7-Inte skämmas över saker,en äkta flickvän bryr sig inte
8-Lita på henne,och alla förhållanden har problem.Men om man värkligen älskar den personen så kämpar man sig igen  om de.En ren kämpe!
7 saker du tänker ofta
1-Tänker alltid på min kille,hur han har de osåvidare.
2-På framtiden.
3-Maaaat!
4- ?
5- ?
6- ?
7-Måste erkänna att jag inte tänker ofta,tänker oftast efter jag gjort något eller sagt något...
6 tjejer du tycker är väldigt snygga
1-Malin Ornell och alva Janzon
2-Linnea engström och Maja crona
3-Hanna Avelin och caroline johnsson
4-Victoria Johansson och Isabell Dalhäll
5-Andrea Edelo och julia lindberg
6-Och 3243243 till.

5 saker du gillar att göra
1-Vara med min älskade
2-Lyssna på musik
3-Titta film
4-spela fotboll
5-Umgås med vänner
4 saker du tycker är tändande
1-Snygga killar!
2-Fina ögon
3-Flörtig
4-sexig
3 saker du tycker är avtändande
1-Killar som spänner och inte vågar stå för hur man ser ut
2-Attityd problem
3-Männsikor som försöker vara mognare än vad dom är,blir kaxiga och alltid ska ha rätt.
2 favorit låtar
1-Äckligt-Ansiktet
2-she doesn´t mind-sean Paul
1 bekännelse
1-De här var inte kul....

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Det finns mycket man vill göra innan man kastar in handduken ;)

2012-01-23 @ 22:30:33
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0