Toppar-Toppen-Tippen-Truppen

Ja ni förstår inte min humor,men de gör faktiskt jag! Lutar mot en bra dag känner jag.Dagen startade med morgon humor framför tv med Isac och efter de en varm skön dusch,tvättat löshåret,insmörjd,ansiktsmask och ja rubbet.Så nu är jag i full gång med att städa mitt rum och lite sånt där.Känns jätte skönt värligen.Har även planer inför hela dan och kvällen.Blir att städa klart rummet med lite skön spotify musik,kika in lite nya kläder och sen plugga stenhårt på min science fiction eftersom den ska vara klar tills skolan börjar,brottombrottom! Senare ikväll drar jag mig mot Jullan´s place och kikar film med mys.Ska höra om jag kan stanna kvar där inatt,skulle vara skönt.Men nu ska jag messa jullis och höra om de och sen fortsätta.Siktar mot bloggninglägg senare ikväll,ja vi får se hur de blir med den saker.
Ha de feta bra idag blögggizar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0