Som smuts sopades jag under mattan

Drog som sagt med majs ner på stan efter skolan som var rättså lugn.Hittade present till Linnea och ett linne.Sen drog vi och käka pomfritt,ÄLSKAAA! sen vidare till Vega med Max och Daniel,snälla kompisar de.Sen vidare hem till mig och packa,slå in paket och lite sånt där.Så nu är jag hos Majs igen och bli kvar här ikväll,hur skönt som helst.Nyss käkat tacos också,myst ner oss i hennes översköna säng med varsin dator,kan de bli en bättre fredag.Okej visst de är inte toppen just nu,vi sitter och lyssnar på depp listan på youtube men okej.De ska vi inte prata om,mina problem ni vet.Men blir att vakna tidigt imor för vi ska dra iväg och kika på Isac´s matcher och efter de mot Linnea´s filmkväll coh sover såklart kvar där.Så Ingen uppdatering imorn antar jag,vi får se.Men nu tänkte jag svara på Isac och Mattes sms så får vi se vad vi hittar på härnäst.puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0