Ont i maggen hela daggen

Hel chill skoldag,sluade med att man kungar på att steka pankakor,eller nånting? Men stannade i stan med Maja oc Linnea,köpte vågtång,super nöjd.Dom hitta lite saker dom med.Men sen drog vi vidare till Ica och köpte massa saker inför kvällen.Sen drog Maja på nått vuxen kalas och jag och Linnea drog vidare till pizzeran.Så har nyss kollat skräckfilm,gråtit av hur läskig den va,aldrig sett värre,skakar ern! Men Maja kom för en stund sen,så har bara tagit massa bilder och tjockat massa godis/kladdkaka och sånt.Drar iallafall iväg mot Enköping och spelar sveriges största pingis tävling imorn,åker halv 6 så antar att jag inte hinner blogga ;) Efter de drar jag vidare till Emelie och färgar hennes hår så får vi se sen.Men nu tänkte vi chillaxa lite i min soffa,pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0