ljug inte,tillslut blir du en lögn

Tjenatjena! Känner mig på toppen humör värkligen.sprungit på crosstrainern och kikat film är vad jag gjort för de mesta idag.Eller jag har gjort bränd pizza också,men de hör ni ju själva att de inte blev så lyckat så ganska hungrig faktiskt.. Men har nyss tagit mig en lång dusch,värt tiden! Stör mig lite lätt på en småsak just nu,folk sitter och gillar/kommenterar en jätte gammal bild på facebook.Och efter varje gillning/kommentar så läggs de upp på topplistan och blir mer,stör mig på de eftersom folk tror att de är en ny bild då,ushhh! Blir att sticka iväg till skolan imorn,kommer nog gå ganska bra pågrund av att de är sista dan på veckan så inget att lida över.Men tror de blir att kila ner på stan med Majs efter de,så vi får se när jag uppdaterar.Men nu ska jag sätta igång spotify och snacka med efterlängtade lodsas syster,ha bra kväll hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0