lejon kungen ohh yehh

Varit hemma ett tag.Helt dött i sandvik,piss tecking osåvidare.Men har haft de bra ändå.Gjorde inte så mycket för de mesta på fredan då vi kom dit.Utan packade upp,chillade,lärde känna varran och lite sånt.Sen på lördan körde vi 7 kamp och hade nått sjukt kul.Såklart vann man ;) Haha,men kan ju lungt säga att jag längtar tills nästa gång,särsklit cicilien! Men tog inte så mycket kort under dan,utan de mesta togs på kvällen när vi småchillade.Men bilder slängs in! Kännde mig hur trött som helst,särsklit på vägen hem då man sov för de mesta.Men de hade man inte tid för,direkt hem och slänga sig i duschen och städa innan mammas gäster kom,såklart bara släkten så slängde bara på mig lite kläder och for undan lite saker,menmen.Men emmeliepemmelie tänkte sova här,men blev ändrat.Så åker bil med hon imorn istället.Men nu tänkte jag ladda upp massa bilder och fixa igång ladda hem saken och kika på film.Puss!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0