It´s okey to be not okey

Har bara slöat framför massor av filmer idag så har inte haft en tanke på att blogga.Kännde mig värkligen kass efter all filmtittande,så tog en dusch och nu känner jag mig friskare än någonsin.Så har gjort mig iårning lite snabt och ska iväg till Johan och kika handbolls matcher vid 8.Låter toppen,Just vad jag behöver,träffa folk! Men sitter och pluggar för fullt just nu.Har massor värkligen.och hälften har jag inte ens med mig hem,så får plugga ännu mer imorn,åhhh :( Så ska ta all tid jag har på mig nu och försöka nöta in de hela.Men får bli en paus nu,mamma kom hem med pizza och glass.Låter redan som pluggandet går bättre ;) Men hörs nån gång imorn antar jag,ja om jag har tid alltså.Ha en bra kväll nu alla,för de ska jag ha!

små skämms över hur galen man redan var då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0