If i lose you baby

En av andledningarna till att jag inte bloggat sen igår natt är för att min dator har fuckat upp sig totalt så inget funkar typ,måste fixas! Men iallafall drog jag och Majs från Linnea runt 11 eftersom hela hennes släkt skulle dit och gratta henne,så poff iväg.Men årkar faktiskt inte göra mig i årning ett skit idag.Tänke mig att jag ska duscha men de får vi se när jag gör.Men har bara setat och ränsat bort massa skit idag,måste göras pågrund av flytten,buhu.Men tänkte faktiskt inte lägga ner mer tid på att blogga förens nån gång ikväll har jag tänkte mig? Blir att fortsätta rensa massor och sen nörda Tempel run,yihoo.Men ha en bra dag nu så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0