I will be all that you want

Nu sitter man och skämms ihjäl eftersom man la ut en ny profilbild på facebook men ingen jävel gillade,så tog bort skiten och massa mera profilbilder,gud vilket hemskt självförtroende man får nu,shiit alltså...Därför tänkte jag inte häller lägga in någon bild i detta inlägg,sorrysorry.Men just nu kan ingen få mig på bättre humör måste jag erkänna.Och just när man mår som sämst så tjatar en pappa om läxor bredvid mig.Bara att erkänna att han har rätt.Typ skrivit i varända inlägg om att jag ska plugga,typ läst 2 meningar sen lagt ifrån mig boken.Kommer inte ens göra ett försök just nu,boken ligger nere och mina fötter har somnat :S Men är lite små förkyld fortfarande så blir inge träning imorn så hade tänkt mig att stor plugga då.Ska dessutom fira mamma som fyller år idag,grattis till hon♥ Så kommer bli ont om tid,men har bestämt mig för att de ska göras då! Men nu ska jag slå igång spotify och höra av mig till Maja om hur vi tar oss till skolan imorn,japp jag ska till skolan.Har ju massor av hål så ska klara av de.Desutom idrott,men ska försöka vara med så får vi se hur de går.Men vi hörs imorn om jag har tid.Puss!

Istället slänger man in en bild på finaste Amanda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0