Första snön 2012

Ganska tråkigt nyår som väntat.Ska tvinga mamma att jag ska slippa åka dit nästa år.Blir ju ensamt barn,eller Emil skulle komma nästa år men de gör ju inte sakern bättre direkt.Inte direkt toppen start på året,inventering på ehmköp klockan 12 idag.Så stått och räknat alla varor i butiken fram tills nu.Snacka slutkörd man är.Och sen händer massa skit saker och de blir bara värre.Jag som väntat mig ett toppen 2012,ja jag får väll se till att de blir bättre! Men har nyss käkat pizza,de ända jag ätit idag,så har inte nån större aptit.Men ska ringa Isac och Emil nu så får vi se vad jag hittar på sen.Frågat Isac om han kunde komma hit imorn,men han lät inte så sugen så tror inte de blir så.
Uppdaterar senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0