Fick kängan i magen tills jag smakade gata

Har bara blivit att slappa framför tv idag.Gått från vrål varm till eskimåkallt! Är väll så de är med feber,känner mig galen när man springer upp och ner och går från mjukis kläder till korttkortt,men träning är de ju ;) Har inget speciellt att uppdatera med annat än att jag har hur tråkigt som helst.Pappa har tagit tv,och datan bara krånglar,toppen! Lill kusin kom iallafall över med massor av filmer till mig,hur gulligt är inte de! Älskar hon värkligen♥ Men blir tvingad att stanna hemma imorn också,hur jag en ber! Men nu tänkte jag kia ner och dricka nått sen sätta igång ett långtlångt samtal med Cronan,puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0