Drar iväg mot skolan

Sitter i soffan färdig och väntar på att Majas pappa ska komma och hämta mig,hur skönt som helst med sjuss,särsklit idag när man känner sig lite krasslig och man inte vill stå och vänta på bussen i kylan,dessutom har bussen redan gått,isåfall skulle jag behöva ta den sena bussen och fyy vad mycket folk de är på den,hatar att stå i bussar :S Men ska på nått k-u möte idag inför helgen,efter de blir de massa pluggande och gratta mamma,planerad dag till de yttersta.Så ni får räkna med att jag inte uppdaterar nått idag.Men nu tänkte jag fortsätta chilla lite i min soffa och försöka få dagen att värka lite kuligare med massa musik.
Ha en toppen dag nu hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0