Alla är skapade för en egen mening

Har bara kikat film hela kvällen,fick ju ladda hem saken att funka igen,känner mig hyffsat duktig.Fick bli lite kärleks filmer,trottsallt 4 månader med världens underbaraste imorn! Men sitter just nu och dricker milkshake och laddar hem ännu en kärleks film som snart ska kikas på.Ja kvällen är inplanerad med lite eget mys.Hur trött som helst är jag också,kan hända att jag somnar under filmen,ja så trött är jag! Vill värkligen inte upp till skolan imorn,kommer ju somna i skolan :S Men har ingen anledning att stanna hemma så antar att jag blir liggandes på nån bänk mellan lektionerna och sover.Men nu ska jag sluta tänka på de och fixa mig iårning inför att kunna somna,godnatt!

osminkad liten skit ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0