got to love ya

Hur lungn dag i skolan som helst,somnade under textil slöjden,ja ni kan ju förstå att jag var trött! Men sen hade vi några få lektioner efter de och sen varte titta film i aulan med godis osåvidare.Var bara för att särgruppen tyckte vi vart så duktiga som följt reglerna oså,ja jag vet inte vad dom ser men jag ser då inte att de följs några regler ;) Men efter skolan drog jag ner på stan och träffade casandra,julia och gustavsson.Försökte hitta present till Isac,men gick inte så himla bra.Har alltid sjukt kul med dom tjejerna,får mig alltid på bra humör ♥ Men sen kom Isac med bussen så jag drog med han och kikade lite på stan,köpte kakor,hihi fast glömde mina i isac´s väska så han får dom.Men sen pratade vi lite och sen drog han på träning.Så har bara hunnit äta lite och tittat igenom tyskan en sväng.Men pappa tvingar mig att plugga ikväll,alltså ingen träning :( Men min kropp håller med pappa! Så blir att kika runt lite bland lite bloggar och sen ta itu med pluggandet.Men nu ska jag ringa och höra med Linnea vad vi hade i engelskan,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0