Living like a banana

Bloggat lite halv dålig på sista tiden,ber om ursäkt för de.Men igår hade jag tänkt mig att blogga men då pajjade internet,men hade inte så mycket att skriva om häller.Åkte bara iväg på träning och sen kika tv och lite smått pluggande.Men tog bussen hem vid 4 tiden så kom Julia och vi körde vårat fys pass.Så hon har nyss dragit sig hemmåt och jag sitter och kikar big brother samtidigt som jag väntar på maten.Men blir bara att ta de lungt ikväll.Har frilufsdag imorn,dessutom sovmorgon till 10.Så Fanny kommer och hämtar mig halv 10 så drar vi till åsbo och blir där fram till 2,så blir de att packa senare.Sjukt taggggad! Men nu ska jag käka så hörs nån gång imorn om inte senare,puss!


Kommentarer
Postat av: Felicia Isacsson

Faaan vad söt xD

2012-02-23 @ 22:03:39
URL: http://ponnieryttarenfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska du göra i tyskland? :D

2012-02-24 @ 15:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0