sjukling på hög nivå

Har inte bloggat på ett tag nu,men har mina anledningar.Har varit utan internet i cirka 2 dagar.Men i Måndags så slutade vi 2 så drog till Rebecka så fixade hon mitt hår till mycketmycket ljusare + skrik rosa toppar,hyffsat nöjd.Men nu har jag och Rebecka iallfall bestämt att vi ska hitta på nått så fort vi får tid :D Men sen igår så var de ju alla♥dag,började kasst! Kännde mig små krasslig och kämpade värkligen för att ta mig till skolan.Men efter de träffade jag Isac en stund och sen drog jag med Fanny hem till Maja,snacka om att dom räddade min kväll.Men destu senare de blev destu värre mådde jag.Så stannar hemma idag.Hur sjuk som helst är jag,jätte trött,feber och otrolig vad jag nyser.Kan knappat andas! Men har pratat med Isac hela morgonen,känns alltid bättre då! Har hunnit äta lite frukost nu och sitter och kikar på nån KASS film,så ska snart rusa upp och hämta en av mina filmer och kika på,annars får de väll bli att ladda hem nån bra film,om nu mitt internet funkar på min dator.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0