Man kan inte sakna nått man aldrig haft

Har varit hemma ett tag nu.Men slutade som 3:a i A slutspelet ialllafall.Så har troligtvis tagit mig en divition högre,stolt måste man få vara! Men hade tänkt att jag skulle hinna till Isac´s match halv 6 men de hann jag inte tyvärr,men dom vann iallafall så de var toppen! Men åkte till Rusta direkt efter matcherna.Fick med mig 1 sänglampa och 5 filmer hem så är ganska nöjd.Men tog mig en lång dusch efter de och sen kikade jag film med mamma och pappa.Men nu har vi tagit fram massa att äta och tittar på medlodifestivalen.ULRIK MUNTER OCH DAVID LINDGREN<333333 Ja dom kommer ju vinna ikväll! Men efter detta blir de kika lite av mina filmer.Och imorn kommer Hanna hem nån gång runt 2 tiden så åker till hon,men nu ska jag fortsätta mysa med familjen,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0