Tiden läker endast ytan

Jätte mysigt har jag haft de.Isac kom hit nån gång runt 6 tiden.Börja med att han spöa mig på NHL,pinsamt!Han hade bara ren nybörjar tur! :O Men sen myste vi massa osåvidare.Hoppas han blev glad över min present iallafall.Men kvällen fortsätter med mys med pärona framför tv med massa tilltugg.Taggar inför morron dan! Drar iväg mot borlänge och köttar pingis.Hoppas på att träffa Lovisa,ja jag ska höra med hon,men nu tänkte vi leta efter nått att titta på,hörs imorn hörrni!

Glaaad pojke <333333

Kommentarer
Postat av: Lovisa.♥

Ledsen kan inte komma den här gången<3 vi får träffas snart i alla fall! annars blir det ju nästa gång<3

2012-02-11 @ 10:07:17
URL: http://lollosfotografin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0