Take a bow

Fått massa fina presenter och tycker de vart en hyffsat bra dag idag.Men drog till Julia efter 3 så körde vi ett långt träningspass och sen en lång skön dusch efter de.Så har nyss kikar kontoret med familje och sitter nu och pratar med isac och kikar nån film.Ska alldeles snart upp och ta fram allt till imorn och sen lägga mig i sängen och försöka sova,sjukt trött så skulle vara toppen.Men vi får se om jag bloggar nått innan träningen imorn,sjukt taggad till att träna,ja förresten så fyller jag ju år imorn,tihi.Inte för jag får några presenter då,men ändå.Men på tisdag blir de att träffa isac och få present av han :D
Min vecka-
Måndag-iväg till sjukgymnasten,sen träning.
Tisdag-Ner på stan och efter de träning.
Onsdag-träning.
Torsdag-Tränings pass med julia och sen packa till tyskland.
Fredag-Frilufsdag med skolan,packa mer,match & tagga inför tyskland.
Lördag-Mot tyskland klockan 05.00.
Söndag-Framme i tyskland och blir där hela veckan.
Hörs imorn!

Finast!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0