smarta korvar

Ledsen för sen bloggning,men vaknade nån gång runt 9 och grattade isac,sen sov jag vidare till runt 10.Tog mig lite frukost och kikade film ända fram till 12 då jag blev tvingad att fixa iårning mig eftersom Hanna skulle komma hem runt halv 1.Så drog till Hanna efter lunch och vart där tills nu.Blev att kika film och mysa lite.Så har nyss smällt i mig en stor hamburgare och slagit igång ennu än film,käär i filmer! Så får bli att kika lite snabt på facebook och sen fortsätta kvällen med film tittande.Har tagit lite smått med bilder idag också,men lilla datorn funkar inte just nu och stora kan inte ta emot filerna osåvidare,bara krångel! :o Men ska lösa de så fort jag kan! Förresten så sjussar mamma mig till skolan hela veckan så hinner troligtvis morgonblogga! Hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0