Men de kännde okej när du visade mig hur man gör nått häftigt

Fyy vad fubbigt,man läser ju över hela facebook"sover hos älskling,åker bort med älskling,är med älskling! Gud så avensjuk man blir,själv sitter min älskling 2 mil bort och lanar med sina polare,ja här känner man sig jävligt ensam.Men har de ganska mysigt ändå.Käkat tacos med familjen och myst framför en film,så har nyss smitit upp med tre dator,vad de nu ska vara nödvändigt till,men känns bra.Skapar även mig en lungn spotify lista och kikar lite bloggar med en tjock hallensoda bredvid mig.Ja de ända som saknas just nu är sällskap.Tagit mig lite smått bilder fram tills brallerna sprack och de fick bli mjukisar.Ja som sagt så har jag inga planer inför morgondagen? Tänkte höra med nån,men ingen inne på facebook,årkar inte sms eller nått sånt,slöö! Men nu tänkte jag fortsätta med min myys kväll,ha de så bra tills vidare!

Just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0