jag kunde dö för dig,nu är du död för mig

Isac kom hit runt 5,sött av han att komma hit när jag är sjuk :') Mår betydligt bättre nu ;) Men vi drog iväg och käka pizza och sen drog vi vidare hem till mig och jag spöa han på buzz,hihi,osåvidare.Sen halv 8 drog vi mot tysklands mötet.Längtar sjukt mycket nu! Åker ju nästa vecka :D Men kom nyss hem så har bråkat sönder med mamma,så nu sitter vi i varsin del av soffan och pratar inte med varandra! ushh på hon! Nejdå men just nu är hon dumdumdum.Men har hänt nått med min blogg också,typ flyttats till vänster,måste fixas!Men imorn drar jag mot skolan,wiho.Så vi hörs nån gång imorn,puss!

söt du är när du snor min kamera älskling ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0