Hemma från en nice frilufsdag-mot tyskland imorn

Helt okej dag i åsbo,tagit massa kort och åkt en massa med dom bästa.Så kom hem nång gång runt halv 2,bytte om lite snabt och tänkte precis slå igång en film och njuta av sportlovet då man kommer på sig själv med att man måste packa inför imorn,piss! Så har precis fått fram allt och de hela ligger i en hög i soffan där nere,inte en aning hur jag ska få i de hela i väskan? Men tänkte be mamma hjälpa mig,de största problemet är väll hemresan då ingen kan hjälpa mig att packa ihop.Men iallfall så sitter mamma och jobbar lite just nu så jag passar på att blogga och lägga in lite bilder innan jag fortsätter.Men somsagt kommer jag bli bortta hela veckan och kommer därmed inte blogga ett skit,ska be maja slänga in lite inlägg så bloggen inte är död,men kommer inte svara på några sms eftersom de kostar massor.Men hör av mig nån gång efter att jag kommit hem.Men kommer nog få så himla kul i tyskland! Blir väll att skriva ner allt sen.Men nu ska jag skynda mig lite med packningen så jag kan göra nått annat sen,puss!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0