got 2 luv you

Har varit lite dålig bloggning nu på sistone.Men har ju fullt upp,iallafall var jag ner på stan med Maja en korttis och sen träning,så var inte nått speciellt häller.Men hann precis med 20 i 4 bussen idag,fick springa :( Pinsamt vare! Men Linnea följde med mig ner på stan,hittade presenter till Isac och sen köpte jag lite annat också.Sen var vi lite busiga på bibbis och sen hem.Så hon har nyss åkt.Sitter och tittar på nått tv program med mamma nu.Måste snart upp och städa lite eftersom Isac kommer hit imorn.Men skriver väll nån gång efter han åkt,har dessutom match i borlänge på lördag,jaja nu ska jag kika klart och sen "försöka" ta tag i städningen,puss!


Kommentarer
Postat av: Lovisa.♥

Söt du är!<3 ska du på tävlingen imorgon då?

2012-02-10 @ 18:16:37
URL: http://lollosfotografin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0