Dag 5-Vad är kärlek för mig

Kärlek för mig är Isac Rappendal!

Men kärlek ska vara mellan två personer.Därimot finns de äkta kärlek och mindre äkta.I mitt fall blir jag varm i hela kroppen,skulle kunna offra allt för den jag älskar och skulle kunna göra nästa vad som helst för att få vara i hans närvaro.I en killes fall tycker jag att han ska vara stolt över henne han älskar och inte skämmas över henne,utan visa exakt vad han känner i vilket läge de än gäller.Han ska även kunna vara helt sig själv med hon och inte skämmas över något,utan om hon värkligen älskar honom så bryr hon sig inte,utan accepterer hur han än är.Man ska även kunna ha kul tillsammans och skratta,kunna vara som bästa vänner ibland om ni förstår.Man ska även kunna stötta varandra genom allt för att känna att hon/han finns där oavsätt vad som än händer.

Jag älskar dig isac ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0