Dag 2- Min första kärlek

När man var liten visste man ju inte direkt vad kärlek var men om man tänker från första stund så är de väll Pelle vestberg.Men om man tänker på när man kännt äkta kärlek och förälskelse så är de helt klart Isac rappendal.Blev mest "playad" när jag var mindre,höll in en vecka och sen vare över.Ja därför var de ganska mycket flörtande i sommras,men i slutet av sommaren träffade jag Isac och de känndes som jag haft han föralltid! Hur lycklig som helst nu och kommer aldrig sluta älska honom.

Kommentarer
Postat av: Ebba W ♥

vilket pogram gör du dina headrar i :)♥?



fin blogg:)

2012-02-10 @ 20:58:14
URL: http://hellocookies.blogg.se/
Postat av: Lovisa.♥

Japp! jag har börjat igen :D känner att jag vill träna lite mer innan jag börjar tävla igen, så nästa gång kommer jag<3 men inte den här gången, tyvärr:)

2012-02-10 @ 20:58:25
URL: http://lollosfotografin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0