5 timmar ungefär kvar till min lodsas födelsedag

Ja ni kanske inte fattar rubriken men ska förklara.Fyller ju år på måndag,men eftersom folk inte kan komma och gratta mig på en måndag så är min födelsedag imorn,hihi.Så familjen kommer och grattar mig på morgonen och senare på dan kommer släkten och grattar mig :D Men kom hem ifrån farmor och farfar för ett ganska långt tag sen.Farfar fyllde ju år :) Så har precis ätit och sitter med familjen i soffan och laddar inför melodifestivalen.Dessutom skrev nyss älskling att dom fått en resa till thailand av hans farmor och farfar,snacka lycklig man är för hans skull :') Men tänkte mig inte att blogga mer för ikväll,utan jag skriver nån gång imorn efter att alla varit här,ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Linnea E

Sjukt fin hjärtat, som vanligt<3

2012-02-18 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0