10 stycken!

Maja crona-
Värkligen inte anat att jag skulle skriva om dig,men en av mina bästaste!
Visst vi två hatar varandra från sekund till sekund,men håller ändå alltid ihop.
Sjukt fin är du också,minns när vi var små och jag alltid var avensjuk på alla killar du drog åt dig,tihi.
Men vi har typ gjort allt ihop.Vet inte vad jag skulle vara för nörig sak utan dig hjärtat.
Axel gustavsson-
Sjuk snäll kille(ibland) Älskar att gilla mina facebook statusar :S
Hur rolig som helst och jätte fin är du också! Toppen kille.
Fast skriver ju bara om dig för att du tvingar mig,men jaja.
Marcus jansson-
Macke badboll så är de bara! :D Nejdå men du är tillsammans med min lillskrutt så känner dig där igenom,alltså känner jag dig inte så bra.Men du är jätte snäll iallfall.Fin är du också och "Kan" vara rolig.
Ellen jobs-
Känner dig inte så jätte bra,men sjukt fin och snäll är du.
Älskar ditt skratt :') Lika "Kass" humor som jag har,älskaa!
Träffats några få gånger,men tycker vi ska hitta på nått snart.
De är nånting i dig som jag bara älskar,ja de finns inte många som du Ellen.
Evelina Ahlgren-
Vetat vem du är ganska länge,men började känna dig för några veckor sen bara.
Toppen tjej är du iallafall.Sjukt fin och jätte snäll med galen humor.

Åsa-linn Burman-
Känner ju inte så sjukt bra,men otroligt fin och jätte snäll är du!
Jätte bra på handboll är du också.Vill lära känna bättre.

Alva hägglund-
Gick typ i samma klass i 6,sen bytte vi till olika skolor och har knappt någon kontakt längre,
tycker de är jätte synd.Ser dig bara genom fotbollen.Men du är otroligt fin och jätte snäll.
Måste hitta på nått snart!

Hanna wedin-
Började lära känna varandra i 5 typ,har alltid sjukt kul med dig.
Ses inte så ofta men när vi väl ses så är de full fart ;)
Du är otroligt snäll,fin och sjuk humor.Måste hitta på nått snart!

Sabina skoog-
Har alltid hur kul som helst med dig,sjukt snäll och fin är du också.
Men din humor den är GALEN.Nästa sommar hörru!

Felicia Telenius-
Finns inte ord för hur underbar du är.Brukar träffas varända nyår,men inte år :(
Har alltid sagt att vi ska hitta på nått snart,haha blir inte mycket av.Men tycker vi ska ta tag i de snart!
Men sjukt rolig,fin och snäll är du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0