ther was a time

Igår var en toppenkväll! vissa saker kunde vara bättre men jaja.Iallafall så kom Maja och hennes familj hit vid 6 tiden.Käkade kräftor och myste.Sen vid 10 tiden drog jag och Maja ut.Haha garvade iallafall en hel del! Maja skulle sova här också men hon mådde inte så bra i slutet av kvällen så blev ensam.Men idag har jag värkligen inte gjort nånting.Tagit igen timmarna jag inte sov igår och kollat på tv.Haha sämst dag! Men deppar inte för de.Imorn är de iallafall skolfoto,skitnervös! Haha inget man ska bry sig om men kan ju inte bli värre än förra året.Vi beställde inte ens fotona ;)  Och sen efter de är de träning så vi får se hur mycket jag hinner mer.Kommer bli lite upp och ner nu med uppdateringen eftersom jag går till 4 varenda dag och sen träningar tätt inpå de.Men somsagt håll ögonen öppna efter uppdateringar.Men nu tänkte jag kolla på ett avsnitt av andra avenyn,ovanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0