sista lediga dan

Drog till Falun med 96 tjejerna vid 11 tiden.Matchen slutade 2-0 till falun,men riktigt bra spelat! Blir troligtis att spela med 96 laget på torsdag också.Men när jag kom hem var de toppenväder så hoppade direkt i poolen och sen satt jag ute i solen en stund.Så har nyss duschat.Svårt att fatta att man ska tillbaka till skolan imorn! Men längtar ändå lite efter min klass! Men tänkte inte blogga mer för idag utan ska njuta a sista lediga dan! Men imorn går vi till halv 11 och sen klockan 6 är de första pingis träningen efter uppehållet och sen möte efter de.så vi får se om jag klämmer in nån bloggning imellan de.Men nu tänkte jag sätta igång ett avsnitt av andra anenyn,puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0