Sämst match

Drog till sjukhuset vid 11 tiden,fick sitta och vänta i en timme,segt! Men dom konstatera iallafall att de inte blivit någon större skillnad och därför slipper jag åka dit mer,så nu är de bara sjukhuset i Avesta som gäller.Men efter de åkte jag och mamma till kupolen,blev en tröja,ett par jeans och en tjocktröja.Sen åkte vi nästan direkt till matchen.Hemma match mot kvarnsveden.1 i deras serie så ingen enkel match men jag fick kliva av efter halva,tackvare min fot.Så vi får se om jag blir med på lördag eller inte.Förlust vart de iallafall :( Men nu tänkte jag ha andra avenyn marathon,kärlek till de! Imorn blir de iallafall till verket med klassen,blää.Och sen går vi till 4 och sen träning.Kan inte blir sämre! Hoppas jag iallafall inte.Så vi får se om jag kan klämma in nått inlägg,håll ögonen öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0