Party all night long

Hur mår ni? Jag mår iallafallt uselt! Hoppas på att allt ska vända snart,har även fått reda på att jag har öron inflammation så går på nå vidriga tabletter nu.Iallafall så har de blivit tv för de mesta men för nån timme sen satte jag igång med att städa hela mitt rum och rensa massor ur min garderob.Känner mig as duktig ;) Så tog nyss en lång dusch,hur skönt som helst! Men iallafall så har mina föräldrar dragit iväg på fest så dom kommer antagligen hem nångång i natt,så blir ensam hemma ikväll.Känns ganska trist när man är sjuk.Men dom ska på en annan fest imorgon så blir samma sak.Men har bestämt att jag tänker trotsa min förkylning då och bjuda hit Maja imorn,höhö.Men blir nog hyffsat bra uppdatering ikväll,iallafall vad jag tror eftersom jag inte kommer ha så mycket att göra.Men nu tänkte jag sätta igång filmen"lol" och sen blir de väll att ladda hem ännu en till film,hare bra!
love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0