När dom slutar snacka med dig,så snackar dom om dig

Drog till sjukhuset vid 4 tiden,fick reda på att jag hade öroninflammation och bihålsinflammation.Så tar lite medecin men de funkar.Vill bara bli helt frisk just nu! Men efter sjukhuset så drog vi på resturang och käkade.Men jag mår så pass dåligt så kan inte ens äta så drog hem och slog igång andra avenyn.Så har kollat igenom 5 avsnitt nu,så himla bra! Men tänkte lägga ifrån mig datorn nu och försöka göra nått annat,nått som förhoppningsvis får mig på bättre tankar.Har förresten fått kommentarer om varför jag mår så dåligt.Vill inte svara helt men kan säga att de är ganska jobbigt just nu,kompisar,familjen och allt krånglar.Men ska ta mig igenom de hära! Hör iallafall av mig imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0