Mys kväll

Känns som de var jätte länge sen jag bloggade sist.Inte hänt så mycket för den delen häller.skola och träning för de mesta.Men efter skolan drog jag direkt till fotbolls träningen.Träning i spöregn,wiho! Fett emo med mascaran som rinner och allt,lite smått pinsamt att visa sig för folk då ;) Men sen körde vi match mot dom andra tjejerna.Vinnst med 1-0 tackvare min klockrena i krysset,haha stolt! Nej men sen har jag bara duschat och nu ligger jag i sängen och myser i sängen med massa gosig musik,ljus och kuddar.Ska alladeles strax ladda hem nån bra film och gosa till.Saknas bara nån härlig kille just nu sen är de perfekt! Men jag hör av mig imorn!



Kommentarer
Postat av: Linda

shit den där rumpan ... ! <3

2012-09-09 @ 09:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0