Minns mig som igår

godmorgon,eller vad man nu säger.Dagarna blir bara tråkigare och tråkigare! Ingen aning om vad jag ska hitta på.Är bara med samma gammla folk och de blir tråkigt i längden.Och vad gör jag då,jo jag isolerar mig hemma och har ännu tråkigare.Jätte smart! Iallafall så hade jag en sån otrolig huvudvärk igår så blev andra evnyn maraton hela dan/kvällen.Har iallafall en jätte bra kompis som satt och lyssnade på allt jag sa igår,haha inte många som gör de ;) men tack Adam för de! Tänkte hitta på nått med Maja idag men har ingen aning vad man ska göra så blir bara att älta samma vanor då så vet inte riktigt hur jag ska göra.Kanske blir ännu en ensam dag.Typ 4 dan i rad..Vi får se hur de blir.Men nu tänkte jag duscha iallafall.Hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0