Make it rain

Skolstart idag då! Gud vad jag inser att jag saknat alla! Svårt att komma upp imorse var de inte häller.Men gick bara till 11 idag så tog bussen till stan med Maja.Gick och kollade på stan en stund men hittade bara en bikini topp.Så mötte upp mamma vid Kina och käkade där.Sen vid 7 tiden åkte jag och Linnea iväg och tränade.Gick riktigt bra,mycket bättre än jag trott.Sen var de ett kort möte efter de och sen hem och ta en lång dusch.Så har precis kollat på ensam mamma söker med familjen och nu ligger jag i sängen med en tjock filt och mitt dun täcke och ska alldeles snart sätta igång ett avsnitt av andra avenyn,myspys! Men imorn blir de iallafall ingen skola för min del,åker till Falun vid 11 tiden,blir att kolla ryggen..igen.Och senare blir de match.Så jag hör av mig under dan,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0