lever på halstabletter,wiho

Otroligt hur dåligt alla bloggar under den här sommaren.Förra sommaren gjorde jag säkert 4 inlägg pär dag.Men nu hinner jag knappt med ett! Verkar inte som nån annan gör de häller för är tomt på alla bloggar.Men har blivit så himla förkyld,typsikt att bli de över sommarlovet,särskilt dom sista dagarna då man vill ha som roligast och allt.Men skulle till borlänge med Maja idag för lite shopping inför skolstarten.Men jag klarade verkligen inte av de så hon åkte med sina föräldrar istället.Sjukt trist! Så blir sittandes hemma hela dan istället :( Men solen skiner ju så tänkte iallafall sätta mig på altanen.Hör troligtvis av mig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0