Good night-bad day

Hej,har typ världens pms humör idag.Så jävla arg på allt och alla! Men vill inte ta upp nått här..Men igår kväll satte jag igång en film men efter den kände jag mig bara så sjukt ensam så trotsade min förkylning och drog till 7eleven med Maja.Träffade på Tim och stack hem hit.Och senare hade alex och peyman också kommit.Men dom drog runt 3 så då stack jag och Maja ut i uthuset och bäddade ner oss.Fatta trött jag var med förkylning och allt,ush! Men när jag vakna imorse så var Maja borta,hon hade tydligen mått dåligt igår så drog hem nån gång inatt.Så planerna för örebro sket sig,även kvällplanerna.Så tagga ensam hela natten idag då,yehy! Fuck allt,hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0