Dom 3 senaste dagarna

Tjaa,inte skrivit på 3 dar nu.Ingen aning varför men har väll haft ganska fullt upp?Men i måndas drog jag och Maja ut och sprang ganska tidigt,ingen aning hur långt vi sprang men långt var de iallafall! Men efter mer än halva biten så kom Linnea och mötte upp oss på cykeln så vi drog hem till Maja och duscha osånt.Senare drog vi vidare till Ica och köpte massa gott! och sen vidare till Maja och hade en suverän kväll! Och sen igår så tog jag och Maja bussen in till stan.Träffade Adam lite,körde epa och sen drog vi hem till Alex och blev kvar där resten av kvällen.Så har inte funnits nån tid till att blogga alls! Men iallafall idag har jag tid.Började morgonen med att städa hela mitt rum,jobbigt som tusan men ser absolut bättre ut nu! Och sen resten av dan har jag spenderat i solen vid poolen.22 grader så passar helt klart på! Men tänkte kila ut en lite stund till nu och försöka få lite mer färg,hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0