Back up




Känner mig fett nörd som setat vid datan dom senaste timmarna nu.Men har haft fullt upp med att fixa listan inför imorn.Går inte speciellt vidare men Maja har redan fixat ett par goingar så är nog lungt! Men har iallafall börjat packa också,inte för att jag kommer nån vart men har iallafall börjat.Vet lixom inte vad jag ska packa ner för nått? Kommer säkert dö av hur kallt de är ute i tältet imorn natt,ush! Men är på toppen humör,fast de är nog tankarna på hur kul vi kommer ha imorn,feeet röjjjjj! Men nu tänkte jag sätta igång en film,godnatt oså!









Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: 100-300 kr, oftast typ 150/200 :)

2012-09-01 @ 15:24:12
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0