Väntar du på mig,så väntar jag på dig

hihi känner mig ganska elak just nu,ska förklara! Drog in för jag vart så hungrig.Så glömmde jag att mamma & pappa sov,smart! Så jag bara skrek"Jag är så hungrig så,nu ska jag käka macka,liten macka,mums" HAHA snacka vad jag garvade när jag hörde dom lite smått arga uppifrån ;) Men nu har jag bäddat ner mig under täcket,ska bara byta om,gör de så fort jag lagt ut detta.Tycker jag bloggat ganska onödigt på sistone,men kul tycker jag att jag är ;) Haha nej men nu ska jag titta på alla lillabloggen,lovat mig själv.Sen ska jag bara sitta och stirra på mobilen och vänta till isac har lust att ringa,jajjamen vi hörs om 1 minut eller 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0