30 sanningar om mig själv

-Jag är livrädd för all sorts av småkryp,ushh!
-Jag har dåligt självförtroende i fel kläder,men med rätt kläder så ligger de på topp.
-Jag hatar att vara ensam,måste alltid ha nån nära mig.
-Jag visar gjärna mina känslor för folk,fått många konsikvenser genom de :(
-Jag är folkkär,hittar alltid något possitivt i nån.
-Jag älskar presenter,känns som tecken på att nån älskar mig,tihi.
-Jag har lätt för att skaffa vänner.
-Jag ser bättre ut på bilder än i värkligheten,även samma sak med spegeln.
-Jag älskar deppmusik i alla lägen,fasten jag mår bäst.
-Jag har lätt för att bjuda på mig själv.
-Det finns alltid nått som ingen vet,ganska hemlighetsfull.
-Jag är stark utanpå,men svag innombords.
-Jag gråter inte om nån slår mig,men därimot gråter jag om nån sårar mig.
-Jag är typ den ända som avskyr ketchup.
-Jag tycker justin beiber är för snygg,säg vad ni vill!
-Jag älskar kramar,sitter gjärna nära folk.
-Jag är en riktig sportnörd.
-Jag är oskuld.
-Det sista jag vill är att förlora min underbara pojkvän <3
-När jag var liten ville jag har skilda föräldrar,haha nu skrattar jag bara åt mig själv!
-Mina naglar växer som ogräs och våran nagelsax är trasig :(
-Jag har inte många läsare...
-Jag är rädd för radiobilarna!
-Nicklas rappendal är min förebild!
-Jag har små fötter.
-Folk säger att jag har fin rumpa,men ser inte de fina med den?
-Jag har bara hål i ena örat,gangsta you know!
-Jag önska jag hade större bröst en vad jag har.
-Jag är kort.
-Folk säger saker till mig som jag skrattar åt,men igentligen dör jag innombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0