if i could die tonight,would you promise me your heart

Drog på träningen ensam imorse,Maja årkarde inte,slöaste flickan i världen! Men efter träningen så duscha jag oså lite snabt och sen drog vi mot sjukhuset.Klart att jag ska operereas nu iallafall,skönt att veta att jag ska de iallafall,men därimot är jag livrädd!Men Isac har lovat att han ska ge mig massa glass efter operationen,hehe nu har han lovat,ett löfte är ett löfte ;) Men efter de så drog vi till polisen och skaffa pass och legg.Sen drog vi oss mot hedemora,köpte glass och lite så.Så nu är jag hemma,äntligen! Ska nog ta och lägga mig en stund,hur trött som helst!Men ska ladda hem nån film till ikväll också,inget annat för mig.Men nu tänkte jag fortsätta fixa låtar till nya spotify kontot och försöka få tag på Isac,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0