Du består bara av ett vackert skal

Vart hemma ett långt tag nu men har inte haft chansen att blogga.Men iallafall så gick de bra på sjukhuset,bara pratade,rönkades och lite så.Ja får ju svar senare.Även fotbollsträningen gick bra,svinkallt bara! Hade ju bara en tunn tröjja och ett linne,så inte så konstigt! Blåste och regnade ju som sjutton! Smart stt klä på mig så mycket då ;) Men sen drog jag mig hemmåt och tog mig en lång och varm dusch och gjorde wofflor.Har även planerat morgondagen.Ska tillbringa dagen med Isac och hans familj,ska antingen bowla eller bada.Ja vi får se hur de blir.Så har iallafall provat nya bikinin så den passar oså.Så vi får se när jag hör av mig imorgon.Men nu tänkte jag höra lite tider med isac och hämta oboý,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0