1 april

Hemma från en toppenbra dag i borlänge med Linnea.Så har nyss gluvsatt i mig "lite" kladdkaka och ska snart kila ner och försöka käka,vi får se hur jag ska årka de?Tog ju som sagt med kameran så tjossar in lite bilder också.Men nu tänkte jag kika hur de går med nedladdningen av titanic eftersom Maja kommer hit på filmkväll på onsdag och hon hade aldrig sätt den,tihi kommer bli fett mys.Och därefter på torsdag så drar jag och Linnea med familjen till ölan,sommarstugan :D Så blir vi kvar där till måndag.Men imorn är de iallfall sånt där öppethus till 9,så kanske bara slänger in ett enkelt inlägg innan de,men nu tänkte jag plugga lite hemkunskap,så vi hörs!





Kommentarer
Postat av: jullan-pullan

Hola! Vart köpte di jeansjackan?????? :D

2012-04-08 @ 14:02:35
URL: http://juliiiaemmaliiindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0